Opskrifter på mad og kager. Især kager. Mange kager. Jeg elsker at bage og lave mad, men hader når det kikser. Her vil jeg samle alle mine ynglingsopskrifter, samlet ind fra andre blogs, hjemmesider, bøger osv. Dog med lidt småændringer, da jeg har meget svært ved at holde mig 100% til en opskrift og også er lidt kræsen.

fredag den 8. marts 2013

Velkommen

Nu gør jeg det sgu.... VELKOMMEN TIL MIN BLOG!

Som om 2 børn, hus, have, job, venner, familie, vasketøj, rengøring og alt det andet ikke er nok, så vil jeg nu kaste mig ud i en blog.
Ja ja, jeg ved det godt. Tosset og tidskrævende, men som om jeg ikke har hobby'er nok, så er jeg altså blevet bidt af blogs.
Hvorfor lige nu?
Joooeee, det startede med at jeg skulle finde en opskrift på kanelsnegle, og som med så mange andre opskrifer findes der tusinder af måder at gøre det på.

Jeg kan godt lide at teste opskrifter (selvom jeg er dårlig til at følge dem til punkt og prikke), men min efterfødsels-kageædende-storspisende-krop siger at nu må det være slut med at test-bage.
...Så derfor denne blog. Til at samle alle mine farvoritopskrifter. Til at skive om øv og yay, når jeg IND I MELLEM, tester nye lækre opskrifter på mad og især kager.

Velkommmen til. Jeg håber du vil følge mig, lære af mine fejl og være fri for at begå dine egne, midt i middagsselskabet eller børnefødselsdagen. 1-2-3 Spiseklar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar