Opskrifter på mad og kager. Især kager. Mange kager. Jeg elsker at bage og lave mad, men hader når det kikser. Her vil jeg samle alle mine ynglingsopskrifter, samlet ind fra andre blogs, hjemmesider, bøger osv. Dog med lidt småændringer, da jeg har meget svært ved at holde mig 100% til en opskrift og også er lidt kræsen.

tirsdag den 26. november 2013

Nu det jul igen....



Julen nærmer sig og jeg er tidlig ude i år.
Både kalendergaver, juledekorationer og lyskæder er på plads.
Normalt gør jeg ikke så meget ud af det, men det er jo hyggeligt når man har børn.
På arbejdet har jeg stået for vores juletorv og jeg har også lavet en lille juleudstilling ude foran butikken med juletræer og utrolig mange lyskæder.
I Silvan starter vi med at gøre juleklar sidst i oktober, så måske er det derfor jeg er så tidlig ude i år.

I dag er jeg hjemme med en sløj Bassemand. Han sover dejligt i sin barnevogn og jeg har derfor smækket stængerne op med varm kakao og lidt juleinspiration.



I år skal jeg prøve noget nyt.
Udover fyldte chokolader, som jeg plejer at lave, så vil jeg kaste mig ud i Sugar Cookies på bedste amerikansk vis. Jeg ved endnu ikke om jeg kan finde tålmodighed til at involvere Clara...mon ikke jeg forbarmer mig og lader hende dekorere et par småkager ;-) 

Jeg bruger Pinterest meget. Der er så mange blogs med opskrifter og ideer, og eftersom et billede siger mere end 1000 ord, så er det en hurtig måde at få inspiration.

TESTPANEL...
Jeg har jo slet ikke tid til at lave alle de opskrifter jeg gerne vil, så hvis du vil hjælpe mig med at afprøve nye ideer, så skriv en mail.

Hold øje med bloggen, der kommer julerier inden længe.

Knus




Ingen kommentarer:

Send en kommentar