Opskrifter på mad og kager. Især kager. Mange kager. Jeg elsker at bage og lave mad, men hader når det kikser. Her vil jeg samle alle mine ynglingsopskrifter, samlet ind fra andre blogs, hjemmesider, bøger osv. Dog med lidt småændringer, da jeg har meget svært ved at holde mig 100% til en opskrift og også er lidt kræsen.

mandag den 3. juni 2013

Så meget arbejde, så lidt tid...

Jeg undskylder!

Den 1. maj, var jeg tilbage på jobbet efter halvandet år på barsel.
Jeg vidste det ville være hårdt at komme i gang igen, men jeg havde jo håbet på at jeg havde lidt mere overskud om aftenen når ungerne er puttet. Men nej.

Håb forude...
Jeg har en mindre booket arbejdsplan i næste måned, så jeg satser på at få smidt mange flere lækre retter på bloggen i nærmeste fremtid, men pt. bliver det ved de hurtige måltider og ikke så meget lækkert.

Jeg håber i stadig følger lidt med, for der kommer meget mere herfra -SNART :)

Vh

Janni

Ingen kommentarer:

Send en kommentar